Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    Освен дълбоките джобове се иска и желязна нервна система, както и здрав черен дроб. Както и втори автомобил. Някой беше казал, че истинският алфист трябва задължително да притежава втори автомобил, който НЕ Е Алфа.
    Моята не издържа, преди 4 месеца отиде за скрап. Сега съм отново с 306цата която е близо 8 години във фамилията. Родих се, дори вече не слушам музика в колата

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • Добро утро,
      какво може да скърца при въртене на волана вътре в самият него!? Скърца, като се завърти волана само в едната посока, нещо като триене на пластмаса. При връщане не скърца!
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • Добро утро!
        Виж да не опира "кожата" на волана в кората зад него.
        156 2.0TS

        Comment


        • А при монтажа на носачите има ли нещо специфично, което повечето майстори биха могли да го пропуснат и от там да идва по-ранното разтропване и скърцане?
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • Долните, да - вилицата се стяга при свалена кола. Малко хора го правят, щото е "излишна" занимавка и щото "може и така"...

            Горните, не. Важно е само да са гресирани от завода... или ти да си ги гресираш преди монтажа.
            И да не влизаш в дупки с натисната спирачка.

            А и щом е здрав шарнира, няма що да сменяш цял носач. По 5 лева са тампоните на горния носач. А шарнира трудно се разбива. На моите оригиналните 20 годишни носачи единия още е със здрав шарнир.
            156 2.0TS

            Comment


            • Вчера след разходка с моята 147-ца на един завой колата се хлъзна (подцених завоя и пътя) и естествено пътят беше отсечен отсрани с 20 см канавка. Левите гуми пропаднаха чу се един хубав удар и излязох пак на пътя. Веднага отбих огледах колкото мохаж не видях нищо сериозно, ноо забелязах че волана ми се изкриви леко наляво. ВЪпроса е дали ще мина тънко само с реглаж, естествено ще я погледна и на стенд, но ако не се оправи от реглажа какво мога да очаквам ?

              Comment


              • Трябва преди всичко да видиш нещата, които си изкривил.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Pavlin L. Покажи съобщение
                  Вчера след разходка с моята 147-ца на един завой колата се хлъзна (подцених завоя и пътя) и естествено пътят беше отсечен отсрани с 20 см канавка. Левите гуми пропаднаха чу се един хубав удар и излязох пак на пътя. Веднага отбих огледах колкото мохаж не видях нищо сериозно, ноо забелязах че волана ми се изкриви леко наляво. ВЪпроса е дали ще мина тънко само с реглаж, естествено ще я погледна и на стенд, но ако не се оправи от реглажа какво мога да очаквам ?
                  Носач, кормилни накрайници, шенкел, главина,подбита рейка.... При подобни удари може всичко по окачването да мръдне, вече е въпрос да се локализира кое точно е.
                  Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                  Comment


                  • Какъв е нормалният разход на масло на 1.9 jtdm 120hp? Първите 6-7000 км не пипаше грам, след това започнах да доливам по 100мл на 1000 км.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      Какъв е нормалният разход на масло на 1.9 jtdm 120hp? Първите 6-7000 км не пипаше грам, след това започнах да доливам по 100мл на 1000 км.
                      По принцип една кола която не гори масло до определен пробег ,и след него започва да гори ,логично погледнато е че вече не харесва маслото
                      И в случая ,трябва да се смени
                      Алфа 147 jtd
                      115 k.s.
                      2002 год

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Pavlin L. Покажи съобщение
                        Вчера след разходка с моята 147-ца на един завой колата се хлъзна (подцених завоя и пътя) и естествено пътят беше отсечен отсрани с 20 см канавка. Левите гуми пропаднаха чу се един хубав удар и излязох пак на пътя. Веднага отбих огледах колкото мохаж не видях нищо сериозно, ноо забелязах че волана ми се изкриви леко наляво. ВЪпроса е дали ще мина тънко само с реглаж, естествено ще я погледна и на стенд, но ако не се оправи от реглажа какво мога да очаквам ?
                        Все едно слушам моята история, само, че при мен пораженията бяха: картер, амортисьор, два носача отзад и два отпред, дискове и накладки, шенкел и лагер + датчик abs и нов комплект джанти
                        Attached Files
                        Last edited by italfen; d.m.y г., 08:37.
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • Да ви се похваля - от няколко дни съм собственик на 156 1.8 TS 144hp SW.
                          Радва това нещо
                          Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                          Comment


                          • Колега ти изкупи всичките гробници на хората.

                            Comment


                            • След доста продължителен и мъчителен (за мен) оглед се оказа че удара е бил само в магарето (ожулено+ има една издутина в началото която вече от едната страна я няма по обясними причини ) и нищо друго по окачването. Утре ще отида на реглаж да видя там какво ще стане и се надявам магарето да не е мръднало. Оказа се че имам обаче преден ляв маншон за смяна и турбото е омаслено, ама маслото пък не мърда. Следват няколко въпроса:
                              1- какъв маншон ще препоръчате ако изобщо има значение
                              2- трябва сменям филтри и масла ама не знам с какво масло е сега и мисля да сложа 5W40 обаче дали да е Селениа или друго?
                              3- трябва ли да се притеснявам че има леко омасляване ?

                              Comment


                              • Що, тая си я бива. Хич не е зле. Най-доброто до момента от 3-те. До момента, казвам..
                                Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                                Comment

                                Working...
                                X